چیز دیگر

...،در ره دل، چه لطیف است سفر

چیز دیگر

...،در ره دل، چه لطیف است سفر

چیز دیگر

هرگز حضورِ حاضرِ غایب شنیده ای؟!
من در میانِ جمع و دلم جای دیگر است،...
سعدی

جشن فارغ‌التحصیلی

پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۵۰ ب.ظ

به نظرم جشن فارغ‌التحصیلی یکی از غمناک‌ترین اتفاقاتی هست که امکان داره در زندگی هرکس رخ بده. چطور میتونند آدم‌هایی که چند سال در کنار هم زندگی کرده‌اند و خاطرات مشترک تلخ و شیرین فراوان دارند، جداشدنشان از همدیگر را جشن بگیرند. شاید هم آدم‌ها اسم جشن را انتخاب می‌کنند که در سایه‌ی ظواهر، تلخی نهان شده در پشت این قضیه را پنهان کنند.

  • ۹۶/۰۴/۱۵
  • امیرحا فظ

زندگی

نظرات (۴)

  • فرزانه شین
  • وای وااااقعااااا...
    من یه سال از درسم مونده و از الان وقتی بهش فکر می کنم که باید بخندم و کلاهمو پرت کنم بالا و دیگه بعضی بچه ها رو هرگز نبینم غصه می خورم
  • ام اسی خوشبخت
  • انقدر غم انگیزش کردید یاد جشن طلاق افتادم. جشن برای جدا شدن نیست, برای رسیدن به یکی از اهداف زندگیه. غم انگیز هست و فراوان اشک ها ریخته میشه اما چاره ای نیست, باید از این مرحله گذر کرد.
    پاسخ:
    حق را به شما می‌دهم. با تشکر.
    من اخیرا تجربه ش کردم و یک بغضی آخر جلسه گرفتم

    حق با توعه اما مثلا در رشته و دانشگاه خودم 90 درصد بچه ها عذاب میکشن و میخونن این درسو. جشن فارغ التحصیلی از این جهت که دیگه نیاز نیست امتحان بدیم خیلی هم خوبه
     از تک تک کامنت هاتون ممنونم..همیشه بهم انگیزه دادید .. :-)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی