چیز دیگر

...،در ره دل، چه لطیف است سفر

چیز دیگر

...،در ره دل، چه لطیف است سفر

چیز دیگر

هرگز حضورِ حاضرِ غایب شنیده ای؟!
من در میانِ جمع و دلم جای دیگر است،...
سعدی

ثبت نام لاتاری!

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۵۶ ب.ظ

من لاتاری ثبت نام نکرده و هیچوقت ثبت نام نمیکنم. نه اینکه از اوضاع و احوال و شرایطی که در آن زندگی می کنم کاملا راضی باشم و بگویم همه چیز گل و بلبل است. مشکلات وجود دارند ولی پاک کردن صورت مسئله هم کار اشتباهی است. زندگی در آمریکا شوخی نیست. معنی کار کردن در آمریکا و کار کردن در مملکت نفت خیز ما فرق میکند. تصمیم گرفتن (همراه با عجله) برای مهاجرت و کلا جوگیر بودن برای اینکه به هر قیمتی از کشورمان فرار کنیم، کار اشتباه و بچه گانه ای است. میلان کوندرا جایی در نوشته هایش گفته بود: "هیچ آدم خوشبختی سرزمینش را ترک نمی کند." و خوشبختی چیزی است که در دنیای درونمان باید به دنبالش باشیم.

  • ۹۵/۰۸/۰۷
  • امیرحا فظ

زندگی

میلان کوندرا

نظرات (۴)

سلام بیا تا حرف نو بشنوی و خوشبختی واقعی رو پیدا کنی!
ان شاءالله که همه ی ما در وطن خودمون خوشبختی رو حس کنیم.
  • فرزانه شین
  • منم هیچ وقت به لاتاری حس خوبی نداشتم...مهاجرت هم چندان با  روحیاتم منطبق نیست اما اگر بخوام برم هم دلم میخواد از طریق ادامه تحصیل باشه مثلا...
    از طریق لاتاری رفتن برام حس پرت شدن ناگهانی تو یه دنیای دیگه رو داره
    بعد از مدتها و بعد از اینکه به ایمیلم جواب ندادین وبلاگت رو پیدا کردم امیرحافظ جان.
    قبول دارم که هیچ آدم خوشبختی سرزمینش را ترک نمیکند و مشکل دقیقا همین جاست که اینجا نمیشود احساس خوشبختی کرد...
    باید گذاشت و گذشت...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی