چیز دیگر

...،در ره دل، چه لطیف است سفر

چیز دیگر

...،در ره دل، چه لطیف است سفر

چیز دیگر

هرگز حضورِ حاضرِ غایب شنیده ای؟!
من در میانِ جمع و دلم جای دیگر است،...
سعدی

زندگی ادامه دارد،...

شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۱۳ ب.ظ

امروز صبح که از خواب بیدار شدم، آرزو کردم که کودکی سه ساله باشم. آخر آن زمان ها از بلوغ و میل جنسی خبری نبود، از مرگ تصوری نداشتم، تنها چیزی که وجو داشت رویا بود....

همه چیز با همدیگر تلاقی پیدا کرد تا من تصمیم بگیرم که دیگر در اینجا ننویسم و کوچ کنم به مرحله‌ی دیگری از زندگی‌ام.

"چیز دیگر" فصلی از زندگی من بود.

 در اینجا بیش از هرچیز به دنبال معنای زندگی بودم. نتیجه نهایی برای من این بود که از هر طرف که رفتم جز وحشتم نیفزود. آدم ها را میدیدم که بدون هیچ فلسفه ای در زندگیشان سخت تلاش میکنند تا خانه بخرند، ماشین داشته باشند و... . من اینطور نبودم. من که نمیتوانستم خودم را به این ها قانع کنم. من حتما به دلیلی اینجا بودم. دلیلی که هیچ وقت پیدایش نکردم. به این نتیجه رسیدم که شاید زندگی برای من تلاشی برای جست و جوی حقیقت باشد... به این نتیجه رسیدم که هر انسانی باید راه خودش را برای میل به حقیقت پیدا کند. هیچ استاد معنوی، هیچ کتابی، هیچ شیوه و آیین و مسلکی (هیچ حکم کلی‌ای) قادر نیست که راه ما را به حقیقت نشان دهد. از میان این همه تنوع د ر آرا، خودم باید یگانه راه خودم را به سمت حقیقت بیابم.

نمدیدانم کی و کجا، اما باز به نوشتنم ادامه خواهم داد. چرا که نوشتن بود که من را با خودم آشنا کرد و همچنین دوست های خوبی را  به من هدیه داد. ممنونم از بودنتان، از شما محبت آموختم.

اینجا تعطیل می‌شود اما دفتر عشق برای همیشه باز است،...




  • ۹۶/۱۲/۱۹
  • امیرحا فظ

نظرات (۱۰)

همیشه می خوندمت ، چه اینجا و چه وبلاگ قبلیت. از دغدغه هات لذت می بردم. امیدوارم بتونی پیداش کنی.ممنونم از نوشتن هات.
مراقب خوبیهات باش،...
داستان و مسیر زندگی هر آدمی منحصر به فرده، از تقلید راه به جایی نمیشه برد، اما همه‌ی کسایی که طریق و مسلک خاصی رو پیش میگیرن به این معنی نیست که راه مشابهی رو طی میکنن، مسلما هرکدوم سلوک خاص خودشون رو دارن گرچه دستورالعملای مشترکی داشته باشن...
احتمالا آخرین کامنتیه که برای امیرحافظ میذارم، دلم تنگ میشه ولی دلتنگی مثبت چون یاد چیزایی میفتم که ازت یادگرفتم، ممنون!
خدا نگهدارت، خوب و خوش باشی
  • فرزانه شین
  • من اینجا رو همیشه دوست داشتم،دغدغه مند بود و با اینکه خیلی زیاد پست نمی نوشتید همیشه برای من جز وبلاگ های پر رنگ بود.
    امیدوارم زندگیتون پر از اتفاقای خوب باشه و هر وقت که حس کردید وقتشه باز هم بنویسید.
    امیدوارم به اون حقیقت و معنای نابی که در جست‌وجوش هستی برسی...

    با آرزوهای خوب، موفق باشی


    راستی!
    مستند هیومن رو اگه ندیدی حتما ببین فکر میکنم خوشت بیاد
    من از شاتل لند دانلود کردم، اینم زیرنویس اصلاح شده‌ش اگه لازم شد:
    http://bayanbox.ir/info/917779961530268433/Human.2015.720p-sub-www.shatelland.com
    چون خیلی زیرنویسای موجود اشتباه و متفاوت با کلام هستن، چه فارسی چه انگلیسی
    گذشتن و رفتن پیوسته...
    همیشه اینجا رو دنبال کردم. خدا حافظت باشه امیر حافظ عزیز
    میخوندم شمارو
    کاش میشد برگشت به همون دوران
  • ام اسی خوشبخت
  • همیشه از نوشته هاتون لذت میبردم. آرزو میکنم اون حقیقت پنهان رو پیدا کنید :)
    اگر روزی نوشتید, خوشحال میشم دوباره بخونمتون :)
    در پناه حق :)
    و زندگی هرچیز دیگری باشد که ما هنوز نمی‌دانیم ولی گذاشتن و رفتن بخش جدانشدنی از آن است...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی