چیز دیگر

...،در ره دل، چه لطیف است سفر

چیز دیگر

...،در ره دل، چه لطیف است سفر

چیز دیگر

هرگز حضورِ حاضرِ غایب شنیده ای؟!
من در میانِ جمع و دلم جای دیگر است،...
سعدی

ای ایران ایران،...

يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۵:۰۴ ب.ظ

سالها پیش استادمان گفته بود که از نقشه مملکت قاب بگیرید و آنرا با خوددتان به هر کجا که میخواهید ببرید. راست میگفت، از مملکتمان هیچ چیز به جز ویرانه ای باقی نمانده است. آری، اینجا هم غریبه ام. اما یک فرق وجود دارد، اینکه هم خودم و هم دیگران غریبه بودنم را به رسمیت میشناسیم،...

  • ۹۶/۱۱/۰۱
  • امیرحا فظ

نظرات (۳)

  • فرزانه شین
  • یاد شعر محمدعلی بهمنی افتادم...
    غریب بودم و گشتم غریب تر اما
    دلم خوش است که در غربت وطن بودم...


  • ام اسی خوشبخت
  • یک واقعیت تلخ.
    نمیدونم هنوز هم باشن کسایی که بخوان با افتخار شعر ای ایران ای مرز پر گهر رو بخونن یا نه ....
    من یه زمانی بهش اعتقاد داشتم اما حالا ....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی