چیز دیگر

...،در ره دل، چه لطیف است سفر

چیز دیگر

...،در ره دل، چه لطیف است سفر

چیز دیگر

هرگز حضورِ حاضرِ غایب شنیده ای؟!
من در میانِ جمع و دلم جای دیگر است،...
سعدی

غریبه

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۳ ق.ظ

دنیای من چقدر فاصله دارد با دنیای دیگر آدم‌ها. چقدر سخت است بین  آدم‌هایی باشی که دنیایشان را از تار و  پود  دیگری ساخته‌اند. دنیای آدم‌هایی که  به ارزش‌هایشان فکر نکرده‌اند و فقط به سرعت پیش رفته‌اند. همه چیز دارند، اما باز  بیشتر و بیشتر می‌خواهند. باید یاد بگیرم که آرام قدم بردارم در میان آدم‌هایی که نمی‌دانند برای چه اینقدر عجله دارند. باید یاد بگیرم که  سکوت کنم و بیشتر لبخند بزنم در دنیای آدم‌های سرگردان. من بین این آدم‌ها غریبه‌ام، من اینجا غریبه‌ام.

*عکس: رابرت دنیرو در فیلم راننده تاکسی.

  • ۹۶/۰۹/۰۷
  • امیرحا فظ

نظرات (۵)

  • روشن شدگی
  • امیر جان در این زمینه آنقدر که فکر می‌کنید غریبه و تنها نیستی. من هم چنان احساس بدی دارم که می‌گویم کاش پا به این دنیا نمی گذاشتم. حداقل این دنیا!
    حس دیشب من رو نوشتید :-)

    سلام.. خوبید؟
    من فکر می کنم افست کتاب های مسکوب رو اینجا داشته باشند.
    کتابفروشی فانوس: تهران خیابان انقلاب روبروی دانشگاه تهران پاساژ فروزنده طبقه منفی یک واحد ۲۱۰
    تلفن:
     ۰۲۱ ۶۶۴۱ ۲۰۱۵
    اگر جایی که نوشتم نداشت خبر بدید تا براتون آدرس دیگه ای پیدا کنم.. در ضمن  خودم کتاب های مسکوب رو از آقایی به اسم رضا که روبروی سینما سپیده بساط دارند گرفتم. 
    باید غریبه باشی, راه شما  با بقیه ی آدم ها یکی نیست...
    همین غریبه بودن شما را از همان آدم ها متفاوت تر می کند .
    به راهت ایمان دارم دوستم , ادامه بده قوی تر از قبل 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی