چیز دیگر

...،در ره دل، چه لطیف است سفر

چیز دیگر

...،در ره دل، چه لطیف است سفر

چیز دیگر

هرگز حضورِ حاضرِ غایب شنیده ای؟!
من در میانِ جمع و دلم جای دیگر است،...
سعدی

دیدن چیزهای کوچک

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۲۳ ب.ظ

بهش گفتم تو کی رو میشناسی تو این دنیا که غم نداشته باشه، غصه نخوره؟

گفت: تو!

چشمام رو بازِ باز کردم، با حالت تعجب بهش گفتم: مطمئنی؟

گفت: آره.

لبخند زدیم به هم.

(پیش خودم سوال بود، که یعنی واقعا در مورد من اینطوری فکر میکرد؟)


*. بابا لنگ دراز عزیزم!

من رمز واقعی خوشبختی را کشف کردم

و اون اینکه باید تو زمان حال زندگی کرد.

و اصلا  افسوس گذشته رو نخورد.

مهم اینه که آدم بتونه با چیز های کوچیک خیلی خوش باشه.

جین وبستر

  • ۹۵/۱۰/۱۳
  • امیرحا فظ

نظرات (۱)

  • دچــ ــــار
  • نگاه به گذشته از دریچه تقدیر
    نگاه به آینده از دریچه تدبیر :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی