چیز دیگر

...،در ره دل، چه لطیف است سفر

چیز دیگر

...،در ره دل، چه لطیف است سفر

چیز دیگر

هرگز حضورِ حاضرِ غایب شنیده ای؟!
من در میانِ جمع و دلم جای دیگر است،...
سعدی

پایان نامه

جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶ ق.ظ

چند ماه است که درگیرم. با خودم و با استاد راهنمایم. توی این مدت با اینکه حواسم به خودم جمع بوده، تقریبا سه کیلو وزن کم کرده ام. هر روز از صبح تا شب مقاله میخوانم و فکر میکنم و یادداشت میکنم و پاک میکنم. انگار عادت کرده ام به این کار. حالا که به طور کلی موضوع پایان نامه ام را فهمیده ام، ترس برم داشته است. از پسش بر می آیم؟ نمیدانم. کاش میتوانستم به این بیت از مولانا ایمان بیاورم،...

تو مگو ما را بدان شه بار نیست/ با کریمان کارها دشوار نیست،...

  • ۹۵/۰۷/۱۶
  • امیرحا فظ

نظرات (۴)

  • فرزانه شین
  • ایشالا که کارای پایان نامتون به بهترین نحوه ممکن پیش بره
    ان شاء الله از پسش برمیاین. نمی‌شناسمتون ولی به نظرم می‌‌رسه آدم با مسئولیت و توانمندی هستین. اولش ممکنه مسیر مبهم باشه ولی مرحله به مرحله براتون روشن و تسهیل می‌شه
    فک می کنم سخت ترین قسمت هر کاری شروعش باشه،شاید عجیب به نظر بیاد ولی موزیک خوب واقعا به آدم کمک می کنه.
  • رعنا صنیعی
  • به عنوان یه نکته‌ی کوچیک که ممکنه توی این راه کمکتون کنه: بعضی وقتا می‌رسه که پر از شک و تردید می‌شید که اصلا پایانی وجود داره برای این پایان نامه؟ اصلا درست موضوعم رو انتخاب کردم؟ پیشنهاد می‌کنم در این جور مواقع یه نفس عمیق بکشید و یه مدت به خودتون استراحت بدید. نگرانی هاتون رو با استاد راهنما یا دانشجوهای باتجربه‌تر از خودتون در میون بذارید که توی یک حلقه‌ی باطل فکر و نگرانی نیفتید. در آخر هم بگم حتما با پشکار و برنامه‌ریزی نتیجه‌ی خوبی می‌گیرید. مطمئن باشید:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی